piatok 16. septembra 2016

Yes sir,i can boogie


V Bratislave neustále nachádzam nové skvelé zákutia o ktorých som nemala ani tušenia. Svojou farebnosťou ma hneď uchvátilo toto ružové oplotnenie, čo by pre niekoho mohlo byť napríklad úplne nezaujímavé. Samozrejme nešlo ani o obyčajný outfit, ktorý mám oblečený. Veru nechodím po meste len v body :D Nato odvahu fakt nemám. Ale v tejto skvelej bunde od dizajnérky Terézie Feňovčíkovej by som šla hockam! Láska na prvý pohľad <3 Je z kolekcie Yes sir,i can boogie a ak jej tvorbu ešte nepoznáte, prichádzate naozaj o veľa. :) Patrí jednoznačne k mojím obľúbeným slovenským dizajnérom.


Had a perfect chance to wear this amazing jacket & body by talented slovak fashion designer Terézia Feňovčiková. Honestly, i don´t go in just a body into the city, this outfit was specialy just for a photoshoot :D But i would wear the jacket from her collection Yes sir, i can bogie anytime and anywhere. It was love at first sight!

Analog photography by Martin Tomečko
Jacket&body by fashion designer - Terézia Feňovčiková





2 komentáre: