nedeľa 11. septembra 2016

MBPFW ss17 - Streetstyle outfits

Pink coat by designer: Natalie Dufková & Photo by Alexander Bel  

Pražský fashion week na sezónu ss17 som si minulý týždeň naozaj vychutnala. 
Mala som skvelú spoločnosť v podaní Aničky z Čarbičková a spolu s Adamom sme sa zladili do dark couple looku od dizajnérky Silvii Zrebnej (and i loved it!). Šaty vytvorila špeciálne pre túto príležitosť takže outfit zažil svoju premiéru a ja som sa do nich zamilovala a už ich nedám z ruky :D. 

V prvom rade je mbpfw pre mňa udalosť na ktorej sa môžem konečne stretnúť snáď zo všetkými zo sveta módy na jednom mieste :) Na dlhé pokecy žiaľ nie je až tak veľa času, keďže každý je bizi so svojimi povinnosťami, ale aj to si už veľmi cením. O to viac sa teším na blížiaci sa Fashion LIVE! v októbri. Dúfam, že bude party hard! Viac fotiek z mbpfw som zverejňovala už na mojom instagrame 

 Dva outfity som si obliekala od talentovaného dizajnéra Lukáša Krnáča, ktorý študuje v Zlíne odevný dizajn. Štýlovo boli úplne odlišné, jeden bol vyslovene sporty look- vysokopásové nohavice a oranžový crop top z jeho novej kolekcie a naopak, druhý boli úplne čierne šaty s jeho charakteristickým priesvitným ´plastom´ zakomponovaným ako vrecká. Cítila som sa v oboch hlavne veľmi pohodlne za čo palec hore :)

Ružový ´obláčik´ od dizajnérky Natálie Dufkovej ma zachránil pred chladnejším počasím v posledný deň fashion weeku a bol príjemne teplúčky. Ja ho obdivujem odkedy som ho prvý-krát videla na jarnom pražskom fw na prehliadkovom móle. Viem si kabát predstaviť nosiť v zimnom období pretože perfektne zahreje, Výstrednosť v mojom prípade nie je problém, ale to ste si už všimli :)

Žltý kabát z najnovšej kolekcie od Jána Černého je proste mega a ešte raz mega. Nikdy som si nemyslela, že si v tomto prípade až tak obľúbim žiarivo žltú farbu. Stačilo si ho len prevesiť cez ramená a celý look hneď dostal úplne iný feeling <3

Za úžasné streetstyle fotky ďakujem skvelej WELIN a zlatíčku Alex Hráškovej ! Všetkých štýlových ľudí, ktorých stihli zachytiť nájdete na Fashion MAP. Inšpirácie je viac než dosť a úroveň vysoká, mňam.


Designer Silvia Zrebna & photo WELIN 

 Designer Silvia Zrebna & photo Alex Hraškova

 Designer Natalie Dufková & photo WELIN 

 Designer Lukáš Krnáč & photo WELIN 

 Designer Silvia Zrebna & photo WELIN 

Bomber jacket by Alchymi from ZOOT & the rest is secondhand

  Designer Lukáš Krnáč & photo Alex Hrášková

  Designer Lukáš Krnáč & photo WELIN 

  Designer coat by Ján Černý

  Designer Silvia Zrebna & photo Alex Hrášková

  Designer Lukáš Krnáč & photo Alex Hrášková

 Designer Lukáš Krnáč & photo WELIN 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára