nedeľa 3. apríla 2016

sick in PINK


Zima už dúfam nadobro odišla a ja sa neviem vyočiť z tejto krásnej jari. 
Obyčajná cesta v autobuse alebo prechádzka po akéjkoľvek časti Bratislavy, kde sa nachádzam, sa mení na farebný
rozkvitnutý raj. Tieto fotky vznikli keď bola ešte fakt mega kosa čo dúfam nie je až tak poznať na mojom výraze. Každopádne mi bude chýbať tento ružový chlpáč, ale veľmi rada ho na druhej strane vymením za koženku alebo len nejaký sveter či tenké vrstvy :) 
Krásne asymetrické šaty sú od Tineally a v podstate by mali na vás pekne visieť, ale kedže ja spadám do kategórie sexi ženské boky, tak ich mám obtiahnuté :D Čo viac poviem, šaty ktoré vyzerajú dobre na každej postave! (aspoň dúfam hh)

What can i say more? The winter is finally gone, i really hope so because i just love spring. Everything is blooming and the colors are literally everywhere :) When we were taking this photo it was really cold and i was freezing, hopefuly it doesnt reflect on my face :D I will miss wearing this pink fake fur but since its getting warm i cant wait to wear tiny layers. Like this stunning dress by Tineally!

Photography: Martin Tomečko
Model, muah - Mischel double W(me)
Dress: Tineally




1 komentár: