pondelok 11. apríla 2016

MBPFW 2016 - Natalie Dufkova backstage


Ďalší post zo série backstage z fashion weeku v Prahe tentoraz patrí dizajnérke Natálii Dufkovej, ktorá svoju kolekciu predviedla v rámci
Van Graaf junior talents. Mňa jej kolekcia naozaj uchvátila. A že vyzerá kombinácia čiernej a ružovej skvelo! Inšpirácia japonskou módou je cítiť a kedže ja osobne som veľký fanúšik tejto krajiny, samozrejme si získala aj kolekcia moje srdce. Zaujímavé materiály a strihy by ste určite neprehliadli za žiadnych okolností. Veď kto by na sebe nechcel mať mäkkú ružovú ´perinu´ alebo nosiť ruksak s ostňami. Ja s tým problém určite nemám :)

Another post from backstage at Prague fashion week is dedicated to designer Natalie Dufkova. Her collection inspired by japanese fashion was presented in Van Graaf youngs talents. The combination of sweet pink and dark black stole my heart. I really enjoyed the collection. Who wouldnt want to wear a pink fluffy ´blanket´ or a spiked backpack? I dont have a problem with that :)

Photography: Mischel double W(me)
Fashion designer: Natalie Dufkova
Event: Mercedes Benz Prague fashion week 2016











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára