utorok 24. novembra 2015

The color of Gold


Týmito šatičkami od Ushy.té som oficiálne začínala jesennú sezónu a mala som ich oblečené v prvý jesenný deň. Mám vyvolané staršie fotky, tak aj preto sú ešte moje vlasy zlatisté :) Celkovo je tento outfit na mňa taký infantilnejší, ale aj takú náladu mám niekedy a úprimne som sa cítila aj mladšie hah. Teplé slnečné lúče a šaty v okrovej farbe sú zaručené pre skvelú  náladu. Vďak Ivet za fotečky :* Tento film bol aj posledný, pretože sa mi pokazil zenit....a tak som si kúpila nový. A ten bol tiež pokazený. Ach smola sa mi lepí na päty... Tak teraz mám dva v oprave :D Shit happens...

Translation: This is the outfit i was wearing on the first autumn day. Gold is a must color in my opinion and when the sun shines its even more beautiful. The right mood, you know. This stunning dress is from slovak fashion designer Ushy.té i often collaborate with. She has a brand new collection called ´ô ´ so checkt it out :)

photo: DonnaIveH
Dress: Ushy.té



3 komentáre: