nedeľa 29. novembra 2015

H&M - Balmanation: Backstage from photoshoot with Ok, sisters


Kolaborácia roka, ako ju mnohí vo fashion svete nazývajú, tu už bola a mala som možnosť pozrieť si, aj ohmatať kolekciu naživo. Balmain teda navrhol pre H&M svoju lacnejšiu a dostupnejšiu verziu no v limitovaných
počtoch.
O tie sa samozrejme ľudia doslova trhali (ak ste videli videa ako ja) a vyslovene sa po nich zaprášilo v predajniach, Osobne mám módu rada, ale poznám svoje limity, či už finančné alebo racionálne. Kúsky sa mi páčili, aj by som si vedela vybrať, ale je tu to jedno slovo ALE.
S Pauli a Kaa sme nafotili túto glamour kolekciu troška netradične a to v telocvični (áno dobre čítate) v Olomouci. Finálne fotky si môžete pozrieť TU. Modelkou bola krásna Vanda, ktorej som sa starala o make-up a vlasy :) Tento krásny priestor v budove základnej školy nám doslova vyrazil dych. Cítila som sa ako v Sixtínskej kaplnke v ktorej si idem zacvičiť s medicinbalmi alebo preskakovať kozu :D. Naozaj krásne strávený deň s kreatívnymi ľuďmi.
Presne takto mám rada fotenia :) 

Backstage photos, Make-up and hair: Mischel double W (me)
Clothes: H&M and Balmain collab
Production: Vendula









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára