utorok 13. decembra 2011

Vernissage: One day only

JOIN MY GIVEAWAY HERE! :)

Sobotu som bola pozrieť na študentskej jednodňovej výstave, ktorú pre nás študentov výtvarného umenia organizuje náš skvelý profesor :) Niektoré diela boli aj na predaj. Žiaľ mala som byť aj ja jedna z tých čo mali vystavovať, ale nepodarilo sa nakoniec kvôli jednej veci... Snáď nabudúce.  Tak si vychutnajte aspoň takto kúsok umenia :)

TRANSLATION: I went on saturday to visit a exhibition which organized my proffesor for us, students of art from my school. Some paintings were for sale. So enjoy some art on my blog now :)

                               Výhľad na nočnú Bratislavu / the view og the night in Bratislava
                                                                                  fotka mojej kamarátky Mirky, ktorá sa mi veľmi lúbi :)



                                                             Mirka a jej diela- maľba a v ppzadí fotky / Mirka and her works


                                                                     no jo vyjedala som tam perníky....keď boli tak dobreeee!! :D


                                          nenechajte sa zmýliť, toto je kresba ceruzkou :) / this is a illustration not a photo :)
                                                                                        Ja s mojou Jankou :) / me with my friend Janka


                                                             Najdlhšia báseň v podchode pri prezidentskom paláci
                                                                               Vianočne vyzdobený prezidentský palác

16 komentárov:

  1. tá báseň je strašne super :) a výstava tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nice blog! I like the template and a lot of other things!
    Take a look and maybe follow? Nikt Ważny ♥
    love, Poppy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tu báseň som si čítala včera cestou na skúšku :-)
    pekné fotky aj maľby..niektore mi celkom pripominali diela mojej kamaratky Vandy :-)

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá báseň je pecková! :)
    a fotka s mačkou tiež! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skoda ze len jednodnova :)

    krasne diela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ani se nemůžu rozhodnout co se mi líbí nejvíc!
    já bych byla strašně šťastná kdyby jsme se potkaly , Slovensko mám kousek bydlíme na hranicích :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. That poem looks awesome. Did you get to read it til the very end? <3
    HIM AND HER
    HIM AND HER PROJECT

    OdpovedaťOdstrániť
  8. In: yes i read the whole poem :D i was waiting for the bus for 20 minutes so i had the time :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ...vyjedala a vyzerala baaajecne :-)
    btw.vedela by som si vybrat...aj dve
    ...
    tri...
    heh

    OdpovedaťOdstrániť
  10. That art is amazing. And your coat is beautiful!

    www.fashaholicsanonymous.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. krásné fotky,jéééééé :) ♥ skvělý blog,sleduju :)*

    OdpovedaťOdstrániť
  12. beautiful art work! thanks for sharing hun!
    xx

    OdpovedaťOdstrániť