pondelok 5. decembra 2011

Join my international GIVEAWAY - win a illustration of you

It ends on 19.12.2012  !

Kedže idú Vianoce a ja som človek ktorý veľmi rád obdarúva druhých, pripravila som si pre vás v poradí už tretiu takúto originálnu giveaway v ktorej môžete vyhrať vašu kresbu odo mňa :) Tak neváhajte a zapojte sa! Giveaway je medzinárodná a zapojiť sa môže naozaj ktokoľvek. Výsledok vyhlásim 19.12.2012 tak aby ste dostali kresbu pred Vianocami a pomocou Random aby bolo všetko fér, tak držím palce a teším sa na víťaza/zku. 

Podmienky :
1. Byť mojím followerom tu na blogspote :)
2. Napísať tvoj e-mail aby som mohla oznámiť víťazstvo 
3. Čo sa ti na mojom blogu páči alebo naopak nepáči, radi by ste uvítali :)

TRANSLATION: The Christmas time is comming and im a person who really likes to give presents to others :) I prepared for you a giveaway where everyone can join- its international. The winner will win a illustration from me and the results will be choosen by Random :) The result will be given on 19.12.2012 so i can give you this present before Christmas, so good luck to all of you !!

Conditions for joining:
1.be my follower here on blogspot :)
2. Leave your e-mail adress for contacting you when you win 
3. What do you like, or dont like about my blog, what would you suggest is missing :)

Predošlé víťazné illustrácie :) Charlotte a Paulína / Previous winner illustrations, Charlotte and Pauline

68 komentárov:

  1. já bych chtěla zas více outfitů :)
    suzzzannne@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ách, chcem chcem vyhrať! musím! :D

    tuszka117@gmail.com

    a čo by som prijala? možno viac blogov zo sveta umenia a čo ťa inšpiruje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. páči sa mi, že robíš tak neskutočne originálnu giveaway :) tie kresby sú prekrásne
    domculienka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja,ja, ja :)
    páči sa mi vlastne všetko, že je vidieť že nič nesíliš a si prirodzená :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vlastne, prečo neskúsiť byť raz kreslenou a nielen maľujúcou? ;)

    gabriela.halas@gmail.som

    Viac vecí z tvorby od Teba vidieť na tomto blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja si prosiim!
    a mne sa tu paci tak ako to robis tak pri tom ostan :)
    v.bernathova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. wow chci chci
    libi se mi, ze prosteeee malujes, no! : ) bavi me tvoje kresby a tak vsechno.
    aach.

    mahoganycat@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ježiško prosím..chcem vyhrať!!
    Ja mám veľmi rada tvoje zmesi fotiek/inšpirácie, pretože máš proste krásny vkus a mne sedí! :-)

    cajova@hotmail.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Oh my goodness ! This is awesome, you're so talented ! I would be honored to have an illustration by you, what a great xmas gift to your readers, thank you for hosting this !

    Crossing my fingers xoxo
    severinecristine@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásne kresby!máš originálny blog:)

    glamourwall@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Im so happy to join this giveaway!! Your illustrations are awesome, I think you do an amazing job!! ...Im already your follower :D

    Kisses!
    contact@amintasfashionblog.com

    amintasfashion

    OdpovedaťOdstrániť
  12. I have also shared this on twitter!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. jee, zucastnila jsem se uz i minule, ale nevyslo to, tak doufam, ze tentokrat budu ja ta stastlivkyne.. :-)
    a libi se mi, ze si sva a na nic si nehrajes, jako nektere jine blogerky.. :-)
    talesfrommywardrobe@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. 1. splňuji dlouho :)
    2. hanka.nav@seznam.cz
    3. mám ráda outfity a tvoje kresby, máš talent! a uvítala bych třeba video nebo nějakou recenzi ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. vandakotrady@gmail.com
    milujem tvoje inspiration posty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. mojarilla@seznam.cz
    mě se líbí, když ukazuješ svoje obrazy, to je úplně super, jen častěj, jen houšť!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. mariamiapieronova@centrum.sk
    viac ukážok tvojej tvorby:) ...

    OdpovedaťOdstrániť
  18. sange578@gmail.com :)
    Tuto na blogu sa mi strašne páčia tvoje outfity :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. uz dlho dlho sledujem :)
    a velmi sa mi pacia tvoje fotky, cit pre modu a ze nas informujes o zaujimavych vystavach :)

    werrrka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. to jsem strašně ráda že je zase takhle giveaway , byla bych strašně šťastná kdybych vyhrála , ty obrázky jsou úžasné!
    petulka.cervikova@seznam.cz

    baví mě outfity a miluju tvoje inspirace!

    OdpovedaťOdstrániť
  21. zas skusim štastie :) tryxryanfashion@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ja mám rada tvoj blog. Mne sa tu veľa páči, teda, lepšie povedané, všetko :). Vždy sa tu dá nájsť niečo inšpiratívne a super!
    Ale ak chce jednu vec, tak by som možno zmenila hlavičku na pútavejšiu, ale to je len ihla v kope sena, je super, to len ja mám iný vkus ;).

    kejmy.do.it@gmail.com
    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. to je úžasné! :)

    katarina.stanik@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Damn, I'd love to have an illustration made by you :) I love pantings and illustrations (although I stoped many years ago and I don't know if I can make a good drawing enymore...) and that's why I love your blog. Right now I can't think of anything you could improve...Just stay like this and keep showing us your works of art :)

    e-mail: behindcatiseyes@hotmail.com

    http://behindcatiseyes.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Wow these are amazing following
    http://fashberries.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Krása,jsi moc talentovaná!
    Ráda se zapojím také :).

    lenworld@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. jéj to je cool :)!mne s apáči všetko len už prosím ťa natiahni ten pravý panel :D

    OdpovedaťOdstrániť
  28. ten druhy obrazok mi pripomina tvoju sestru :D

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Já se přiznám, že na tvůj blog jsem dorazila až teď, ale hned po zobrazení záhlaví jsem neváhala zmáčknout na "sledovat", tvoje obrazky jsou užasné, neobyčejné a to je užasné ta první zde mě dostala! Jen tak dál :)
    slecnafotografka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Vieš veľmi pekne maľovať, ja by som tiež chcela tak vedieť, to sa mi na tvojom blogu páči :) ...
    simqa55@azet.sk
    followerom som ;)

    www.newmaidenlyworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Jsi úžasná! A hrozně talentovaná :-)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  32. líbí se mi tvoje kresby. a obdivuju tě prostě tak celkově:) a tohle je nejlepší giveaway:)
    kompotka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  33. These are amazing! :)I already follow you.
    chelsea.jade.arnold@gmail.com
    I don't think you need to change anything about your blog really!
    x

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Som tu síce prvý krát ale páčiš sa mi. Inak videla som ťa aj na Marikinej vernisáži, ale vtedy som ešte nevedela že máš blog:)
    chcela by som naozaj vidieť ako by si ma nakreslila, lebo zatial to ešte nikto nespravil. iba ja :D
    drogotka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. I think your blog is wonderful as it is...it is very particular and I totally love the inspirations posts :)

    mariachiara.90@hotmail.it

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Já miluju tvoje kresby, celkově se mi líbí věci které neumím hihi :D

    L-LV@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  37. páčia sa mi tvoje kresby a inšpiračné posty :)
    a strašne :D

    pattynkakrajcovicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Rada by som uvítala viac takýchto giveaway, nech mám väčšiu šancu ak nevyhrám teraz:D

    FolyD.Sante3@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Follower-ujem uz dlho (done),
    moj mail: milkova.simona@gmail.com (done)
    a pacit sa mi paci...a chcela by som viac teba...tvojej kreativity, kresieb...

    Dakujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  40. wow i love this giveaway! :) (i hope ill win haha ;)) maria@newlook.fi
    I love your artwork! :) and your other pictures, i wouldnt change a thing!

    cloudbusted.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. really great job!you definitely have talent!
    love your blog!
    andyhide@mail.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  42. jeee super, dakujem za info, folowujem!
    barb.babo@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. your blog and illustrations are beautiful :)

    following**

    OdpovedaťOdstrániť
  44. ty kresby jsou dokonalé!:O jsem ráda, že jsem na tvůj blog narazila:)

    special-she@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Glorrryuh@gmail.com

    I love how alternative your artwork is, so beautiful!

    OdpovedaťOdstrániť
  46. ooh...tie tvoje ilustracie su uplne, ze mega!!

    paci sa mi tu u teba tak vseobecne...len tak dalej!

    fresshion@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Umíš nádherně kreslit :D.
    z.borovice@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Čo sa mi páči? Originalita.

    kowkuska711@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Tomu říkám krásná giveaway :-) Ale já skoro nikdy nevyhrávám :-D Ale zkouším štěstí, protože mám zítra narozky.
    Co se mi tu líbí? Tvé kresby a inspirativní posty. Chtěla bych víc tebe a tvých outfitů.
    shakidays@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  50. páči sa mi , že máš umeleckú dušu
    a followujem ťa dávno
    ak by si mi urobila banner, už nikdy by som ho nevymenila x
    monika.laurincova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. páči sa mi celkovo :)
    followujem!

    zkoprdova@gmail.com :)

    karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  52. petrusova.ivana@gmail.com

    a páčiš sa mi najmä ty. :*

    OdpovedaťOdstrániť
  53. whau, tak toto je nieco, po com som vzdy tuzila, tak teraz je malicka sanca, ze mozno prave mne sa splni sen :)
    blog sa mi paci, nemam co vytknut!
    Laurytka@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  54. aj ja chcem! :) Blog som nasla len nedavno a uplne ma dostali tvoje ilustracie.

    viacstylu@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  55. :)
    krásne.. tak toto by som strašne chcela vyhrať :)
    energiq.bloger@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  56. :O nádherne kreslíš!
    inak na blogu sa mi páči asi všetko.. hlavne milujem také tie inšpiratívne posty s fotkami (: fakt mi vôbec nenapadá, ako by si to tu mohla ešte viac vylepšiť :'D

    mail: kristina.demjanovicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  57. tvé kresby - těch chci víc na blogu:)a jednu pro sebe taktéž!:D takže jollburr@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Michalka.czolkova@seznam.cz
    Na tvém blogu se mi líbí všechno. Jak články tak i obrázky a různé fotografie.. :))
    Mimochodem nádherně kreslíš.. :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  59. že ja sa zapájam až takto neskoro? to nie je možné :D
    zuzka.gacikova@gmail.com
    páčia sa mi veľmi Tvoje inšpiračné posty, takže len tak ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Now you can Select Wipe Data or Factory Reset by pressing the Volume buttons to go up or
    down and the Home button to select options. Music player, P503 supports a variety of media formats.
    It can keep you well organized because it serves as
    a personal computer with electronic diaries, personal organizers, automatic reminders, and
    contact lists.

    My page ... samsung s4

    OdpovedaťOdstrániť
  61. The Canon refurbished cameras are able to provide this quality
    and reliability because they have been checked, repaired
    and serviced by their manufacturers. The Power - Shot SD890 IS Digital
    Camera is on the cutting edge of Canon technology, being
    the only of its class to offer a full 5x digital zoom.
    It's slightly different in terms of look and design, but in terms of functionality the only improvement is a digital zoom.

    Feel free to visit my blog post: canon 6d review

    OdpovedaťOdstrániť
  62. To start with, see if it is possible to
    sell your car or cars. Sometimes, the bargains can be found at different stores, so shop around in your neighborhood stores
    for the best deal. The devices must be hooked to a power source and
    be connected to WI-FI for it to automatically back up.


    Also visit my web-site: nest thermostat

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Its appearance is note-bookish and minimalistic having
    no front button. Click "Edit" button to remove the unwanted area like backside,
    set brightness, contrast, saturation of Kodak video and apply
    special effects to your Kodak video. You will get amazing
    discounts and thus saving your money.

    My weblog: blackberry playbook review

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Samsung has crammed its cameras with a variety of software like Eraser, Drama Shot, Cinema Shot, Story Album, Sound Shot,
    Dual-Shot and Beauty Shot. The Galaxy S has a great 5 MP camera with a resolution of 2592 x 1944 pixels.
    Leaving the Wi-Fi option turned on will very quickly drain the battery on
    the Galaxy S.

    Feel free to visit my web blog :: samsung galaxy s4

    OdpovedaťOdstrániť