sobota 10. decembra 2011

Tonbogirls vernissage, the exhibition is until 18.12.2011

Zapojte sa do GIVEAWAY

Sľúbené fotky s Marikinej vernisáže :) Kto ju nestihol stále má šancu do 18.12.2011 navštíviť jej výstavu, ktorá dovtedy trvá. Osobne sa mi veľmi páčilo, doslova som sa rozplývala aký štýloví ľudkovia prišli a aj známe blogerky. Žiaľ na dlho som nebola, pretože som potom utekala domov dopísať seminárky a pripraviť sa na jednu skúšku... Tak tu je taký malý úryvok :)
(niektoré fotky mi nevyšli vôbec, kedže som nechcela fotiť s bleskom...)












6 komentárov:

  1. jé Janka,
    škoda, že som to nestihla, ale vyzeralo to dobre.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marika je proste skvelá ženská a fotky, čo robí, sú tiež úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oh you have such great blog, love it :))
    following!

    OdpovedaťOdstrániť