piatok 20. mája 2011

A new beginning for me

Ľudkovia som rada, že som opäť späť! Trochu dlhší čas nato trebalo ako som spomínala ale čert to vem.. Mám ťažké obdobie teraz tak budem zo začiatku trochu depresívna, až to úplne pominie snáď. Nebudem to tu rozmazávať, stačí jedno slovo: rozchod po 2 rokoch... Ale nato sa už nechcem sústrediť! Tak a aby ste boli v obraze čo také som porábala a zažila keď ste tu našli akurát post že Adios :D, tu je volume 1. mojich zážitkov :) Nech sa lúbi.:)
Special thanks Čajovej, ktorej koment, že už by uvítala nový príspevok ma nakopol zase začať s blogovaním po pauze. Veľmi si to cením :)
TRANSLATION: Hi dears, im so happy that im back! It took some more time that i planned, but nevermind... I have now a hard time and will be depresive in few new posts, but i hope that time takes it away. Just two words: break-up after 2 years....But i dont want to concentrate on that! This post is the volume 1. of what have i done on my trips :) here they are :)

Location: Santovka, dámska jazda :D 
 tento farebný svetrík bol užasný! tažko som sa lúčila s ním :D
 Náš strážca Torinka :)



 tieto siete su geniálne! brala by som do izby hned

                 toľko žiab bolo v tom mini jazierku že sme mali koncert , a slnili sa tam jak na pláži  
                                                             Ja a kamarátky :*
 prosím pekne, toto bol naj obraz aký sme docielili na pozeranie telky! no, možno občas sme boli obdarené malým náznakom farby, puk sme nevideli :D a ešte nešiel zvuk, iba šum, a z toho sa stav ani žiadna ludská reč dedukovať nedala
And yes this is the best picture we got, after trying so hard :D no sound, somethimes there was a little sight of colors, but we havent seen the pip at all :D
a zoznámte sa nás komentátor, našťastie sme našli rádio ktoré ma live koment z hokeja :D
This is our comment reporter for the hockey match :D

9 komentárov:

  1. Love your hair so much I really wish I could wear my fringe like that. Cute doggy too.
    I hope things are okay for you :) Great pictures x

    OdpovedaťOdstrániť
  2. júúj, tento tvoj hafan!! Ako môj:)) Aj ostihaný je tiež, no ako keby som môjho Badyho videla:D ešte aj tak isto leží ako mŕtvola:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie pupavy wow daco take som este nevidela)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten psííík je dokonalý ty si dokonalá super fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvelá fotodokumentácia :-D

    http://simpleslovakgirl.blogspot.com/
    Novozaložený blog.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super cute! i love this :)

    natalieoffduty.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jaaaj Vam bolo ale dobre! tiez by som toto potrebovala ako sol :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Úžasné miesto na odpočinok...a moc ďakujem za krásny komentár som rada že sa ti u mňa páči...btw aj ty si moc talentovaná ako pozerám na tvoje práce ..vždy som chcela tak vedieť kresliť a maľovať

    OdpovedaťOdstrániť