utorok 13. decembra 2016

Local Christmas made in SK & CZ


Metamorfi šperky - Už veľmi dlho pokukujem po týchto krásnych minimalistických šperkoch. Nájdete ich v rôznych geometrických útvaroch a vďaka svojmu nadčasovému dizajnu si ich môžete skombinovať naozaj k hocčomu :) Navyše využívajú čisto prírodné materiály.

Adekoraumelci - Osobne sa neviem nabažiť krásnej kolekcie keramických tanierikov, pohárov či misiek. Ja už vlastním sadu s jednorožcom s ilustráciami od Lény Brauner. V ponuke však nájdete rôznych umelcov, ktorí navrhli jednotlivé sady, takže si každý prídete na chuť tomu svojmu :)

Puojd - Slovenská značka je bohatá na módne kúsky, ale zároveň na mnoho darčekových predmetov. Tie nepochybne ocenia aj vaši blízky, pretože je to vyrobene ručne a s láskou na Slovensku.

Alate - Krásne a hlavne kvalitné klobúky nájdete veľmi ťažko. Verte mi, mám už svoje vlastné skúsenosti, preto ma vidíte hlavne v mojom nesmrteľnom klobúku od mojej babky. No a preto sa musím podeliť o nadšenie zo značky Alate. Katka ručne vyrába originálne pokrývky hlavy či už na zimu alebo na leto. Môj budúci pán klobúk je už vo výrobe! :) Aj Lenka Sršňová urobila colab s jej novou kolekciou a Alate klobúky ste mohli vidieť na prehliadke Fashion LIVE! v Starej tržnici.

Slowatch - V tomto contept store nájdem vždy najpohodlnejšie tenisky svetových značiek a k môjmu poslednému úlovku zaraďujem aj slnečné okuliare značky Komono. Tie patria kvalitou medzi top čo mám. Slowatch prináša na Slovensko kúsky, ktoré len tak ľahko u nás nenájdete. 

Uashmama - Prateľný papier? No, veruže áno. Práve z tohto materiálu vyrába značka doplnky ako kabelky, tašky, ruksaky alebo bytové doplnky. A práve doplnili rôzne novinky a farebné odtiene, tak mrknite :) Tašku už mám a drží a drží.

Bewooden - Česká značka, ktorá kreatívne aplikuje drevo do módnych doplnkov ma oslovila hlavne pre krásne vizitkáre, peňaženky a zrkadielka. Ak, ale milujete aj motýliky nájdete veľmi pekné dámske a pánske prevedenia. Gentleman style overload.

Lenka Sršňová - Ak máte radi farby tak tvorba Lenky Sršňovej je presne to pravé orechové. Mne sa páčia jej Tikoki tenisky, ktoré sú skvelou voľbou do mesta kvôli svojej pohodlnosti. Pred 2 rokmi som na tenisky ani nepozerala, ale kedže v robote pendlujem nonstop tak sa stala pohodlnosť pri chôdzi mojou prioritou. 

Miu Miu - Láska na prvý čuch. Proste mi sadne a ja dúfam, že ju nájdem pod vianočným stromčekom :D

Maison Maybe - Milujem krásne spodné prádlo a táto novinka si ma získala. Mám rada aj simple spodné prádlo, ale ak by som si mala vybrať, tak určite zvíťazí niečo extravagantné a very sexy :)

Minka - Veselé zvieratka z porcelánu môžete nosiť ako náušnice, brošne alebo náhrdelníky. Dokonca sú z nich aj vianočné ozdoby. No veď kto by nechcel mať na stromčeku dinosaura alebo prasa :D Ja teda jo!

Herbert sirupy - Vždy keď idem na Dobrý trh alebo Urban market tak si musím domov vziať aj tieto sirupy. Môj obľúbený je čučoriedkový s levanduľou, a váš? :)

Caffee4U - Priznám sa, že ešte pred pár rokmi som kávu nemohla ani cítiť. No situácia sa úplne obrátila a ja neodolám dobrej káve. V Bratislave je len pár dobrých kaviarní ,kde vám spravia fakt že sa to dá nazvať kávou. K mojim naj patrí malá pražiareň Caffee4U, kde si zrnovú kávu kupujem aj na doma. Navyše je v centre Starého mesta, takže kúsok od môjho ateliéru :)

Devinský ribezlák - Tento je naj. Je to moja obsession. To je všetko čo k tomu viem dodať :D Ľúbim sladké.

Shit Happens - Drzé a niečim iné šperky si ma hneď získali a mám na ne zálusk. Ježiško, poslúchala som :) prosíííím.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára