štvrtok 6. apríla 2017

Wall of my art


Nový prírastok v mojom ateliéri! 
Rozhodla som sa že si spravím akoby vlastnú inšpiratívnu stenu, kde budem dávať svoje fotky alebo líčenia :) Krásne to naladí atmošku v ateliéri. Za úžasne kvalitné foto-obrazy ďakujem Saaldigital.cz . Ešte minulý rok som sa vám pochválila fotoknihou s vlastnou tvorbou, ktorú som si dala prvý krát spraviť práve v tejto agentúre. Preto som ani neváhala a dala si vytlačiť foto-obrazy práve v Saaldigital. Výsledok je mega! 
A určite
mi na stene budú pribúdať fotky práve od nich, pretože po mnohých pokusoch v rôznych tlačiarňach som našla spokojnosť s výsledným produktom. :)
Takže len a len odporúčam. 

Foto-obrazy: Saaldigital
Editorial by Mafin
Muah: Mischel Warenits (me)
Styling : Zuzka Laučíková
Model: Barbara (exit)





5 komentárov: