streda 2. novembra 2016

HANBOK SS16 by designer Terézia Feňovčíková


Pánska kolekcia HANBOK od my fave dizajnérky Terézie Feňovčíkovej je v mojich očiach úžasne unisex a aj preto som sa v nej cítila super komfortne. Na všvu prieskume ma ihneď zaujali geometrické aplikácie alá origamy, ako som si to sama amatérsky pomenovala. Aspoň na mňa to tak pôsobilo. U Terky Feňovčíkovej som samozrejme nečakala nič iné ako high kvalitu spracovania, takže za mňa palec hore. Kúsky sú skvelo nositeľné a kombinovateľné, kedže majú minimalistickú farebnosť čiernobielej a hlavne zaujímavé strihy. 

Mens collection HANBOK pre sezónu SS16 je inšpirovaná tradičným koréjskym odevom – hanbok a kolekcia pozostáva z košiel a nohavíc v bielej farbe, ktorá je dynamizovaná priestorovým formovaním. Aplikovaný kompozit tvaruje 2D textíliu do priestoru a ten sa formuje podľa nositeľa a pohybu. Laminátové trojuholníky aplikovala Terka na bavlnený angín prostredníctvom tepla a tlaku nažehľovaním. Priestorovú formu podporuje súhra kontrastov svetla a tieňa, ktorý je súčasťou aj nohavíc, Práve tento detail sme využili aj vo fotení, kde sme sa s fotografom Martinom Tomečkom vyhrali s architektúrou a hrou tieňov a geometrie. Živelnou časťou v kolekcií je maľba penovou farbou na textíliu s vytváraním efektu gesta ťahu pri písaní pomocou špachtlí a lavírovania. Tá odkazuje na inšpiráciu v kaligrafii.

analog photos by the very best Martin Tomečko
fashion designer Terézia Feňovčíková
art direction, makeup, model - Mischel Warenits (me)









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára