nedeľa 26. júna 2016

EXI(S)T 2016 Fashion Show - backstage


Zlín je krásne mesto a ešte radšej som sa tam vybrala ako vizážistka pre módnu prehliadku Exi(s)t 2016, na ktorej predviedli svoje kolekcie študenti UTB z ateliéru ADO. Oslovili ma aby som vytvorila líčenie pre prehliadku a mala som voľnú ruku. Jedinou podmienkou, ktorej som sa držala bola zelená farba, charakteristická pre tohtoročnú tému. Celý makeup mal byť ´fresh´ takže mala pleť pôsobiť
jednoducho a zdravo, so sviežimí odleskami a jemne naznačené lícne kosti. Výrazným detailom bolo geometrické zelené obočie, ktoré skvelo ladilo v každej kolekcii dizajnérov. Celkový look sa niesol v minimalistickom štýle, kde dizajnér Lukáš Krnáč dotvoril jednoduchý,ale zároveň zaujímavý účes. Vďaka fotografovi Tomášovi Gálovi môžete nazrieť do zákulisia, ako prebiehali celé prípravy :) Ja som totiž neustále líčila so skvelým tímom a tak som nestíhala (ani dopiť kávu :D ). Ďakujeme aj značke Dermacol za poskytnutie prípravkov :) 
Pripravujem pre vás ešte post priamo o prehliadke a kolekciách dizajnérov, avšak chvíľu to potrvá.

Photography: Tomáš Gál
Make-up art direction: Mischel double W (me)
Make-up sponzor: Dermacol 

















1 komentár: