pondelok 2. mája 2016

Fashion marš! 2016


Tak ako aj minulý rok, prichádzam s postom o Fashion marši. Pre mňa ale nastala príjemná zmena, že som nebola len ako divák a fotograf tejto akcie, ale mala som príležitosť byť jeho súčasťou. 1.mája som teda strávila celú nedeľu
so skvelými ľuďmi ktorí zrealizovali tento módny pochod. Veľké ĎAKUJEM! Čo som teda robila? Vytvárala koncepty líčení a účesov pre jednotlivých dizajnérov. O tom detailnejšie poviem v budúcom poste. No a okrem toho som zvolávala modelky ku kaderníčkam z KDRKO a vizážistkám z GOSH. 
Ani som si nemyslela že vďaka tejto pozícií budem lietať ako šarkan :D 

Šesť dizajnérov odprezentovalo touto kreatívnou formou svoje naozaj úžasné kolekcie. Našťastie nám aj napriek zlým predpovediam počasie vyšlo a tak sa mašírovalo hneď s veselším krokom. Mohli ste vidieť návrhárov priamo v akcii, pretože aj oni sa pridali k pochodu a potom hlavne modelky, rôzne osobnosti a tanečníčky. V predajni Slowatch ste si mohli pozrieť a aj kúpiť novú kolekciu od značky Buffet Clothing a obchod s lokálnym dizajnom Slávica mala pre vás tiež špeciálne otvorené dvere. Nechýbal hudobný program a veselá nálada. 
Ako sa vám páčil tento ročník? 
Ktorý dizajnér bol vaš favorit? :)

Photography, muah concepts- Mischel double W(me)
Make-up: Gosh

 Dizajnérka PETRA KUBÍKOVÁ

 Dizajnér MARCEL HOLUBEC W.

 Dizajnér ZOLTÁN TÓTH a šperky MIRO STRAKA

 Dizajnérka PETRA KUBÍKOVÁ

 Dizajnérka ANDREA POJEZDÁLOVÁ

 Dizajnér ZOLTÁN TÓTH a šperky MIRO STRAKA

 Dizajnérka LENKA SRŠŇOVÁ

 Dizajnér ZOLTÁN TÓTH a šperk MIRO STRAKA

 Naľavo: ZOLTÁN TÓTH a šperky MIRO STRAKA      napravo: ANDREA POJEZDÁLOVÁ

 Dizajnérka PETRA KUBÍKOVÁ

 Dizajnérka LENKA SRŠŇOVÁ

 Dizajnérka PETRA KUBÍKOVÁ

Dizajnérka LENKA SRŠŇOVÁ

2 komentáre:

  1. Úžasné fotografie, tento rok som neuveriteľne chcela "maršovať" aj ja, no nepodarilo sa opäť :( Veľmi sa mi páčia modely od Petry Kubíkovej a makeupové kreácie v kolekcii Andrey Pojezdálovej.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne ... ja som tento rok nemohla ale môžem fakt ľutovať :(

    OdpovedaťOdstrániť