štvrtok 3. marca 2016

Two of a kind


dress- Silvia Zrebna, belt- Terézia Feňovčíková

Ako dopadne fotenie, ktoré plánujete veľmi dlho a do najmenších detailov v štýle: Potrebujem sneh, barzojov a dve modelky.
 Zorganizovať takéto niečo nie je vôbec jednoduché :D Hlavne keď máte zladiť 5 ľudí a pobehať dizajnérov kvôli zapožičaniu kúskov. 
Barzoj je inak môj vysnívaný
pes a snáď keď budem veľká budem jedného mať :)
 Ja: ´Ja by som tak chcela fotiť barzojov...to by bol sen.´. Zuzka: ´Moja kamarátka má dvoch!´ Ja: ´O_O´ a takto vzniklo fotenie :D
 Bola to skvelá skúsenosť aj keď bola zima a všetko prebiehalo mega rýchlo, modelky a psíky boli úžasní! Cvak cvak na analóg a boli sme hotof :) Veľké prekvapenie sme zažili priamo na mieste kde na nás počkal aj sneh. V skutočnosti bol už totiž všade roztopený a teploty boli jemne nad nulou. Takže úplne perfektne, som osobne spokojná a ďakujem celému teamu :*

This was one of those photoshoots that were planned to the smallest details but also while very funny. I always wanted to take photos with borzoi dogs and when Zuzka suddenly said that her friend has two of them i was literaly in heaven :D It was kind of surprising that we found at the place even snow because the temperature wasnt under 0 celsium but we of course had to take advatage of that! It was super fast and i really want to thant the whole team for a great collaboration. Im very satisfied with the outcome and i hope you like it as well :)

Photography, makeup- Mischel double W (me)
Styling and partner in crime: Zuzana Laučíková (Nemám čo na seba)
Models: Nataly, Ester
Borzoi- Russian wolfhound: Ozzi, Oscar

white turtleneck- Terézia Feňovčíková, red top- Terez Šišková


collection by Silvia Zrebna

collection by Terézia Feňovčíková

turtleneck dress(left)- Anna Gregušová, red tops- Terez Šišková, white turtleneck(right)- Terézia Feňovčíková

collection by Silvia Zrebna

right:dress- Anna Gregušová, red top- Terez Šišková

ALL PHOTOS ARE MINE! Please do not edit/ post and share without my permission.

2 komentáre: