štvrtok 24. marca 2016

Monika Drápalová - Fashion show at mbpfw 2016


Na Pražský fashion week som prišla až na záver druhého dňa, pretože škola nedá... Zažila som svoju prvú prehliadku za mbpfw2016, ktorou bola Monika Drápalová a tá ma hneď odpálila. 
Už podľa fotiek si ma môžete predstaviť aká nadšená som bola. Makeup TOP! O jeho návrhy sa starala
hlavná Netta Szekely pre MAC Cosmetics. Celý vizuál bol naozaj skvelý a extravagancia, ktorá pekne zasiahla do sféry ´podivnosti´ a dala tomu šmrnc. 
Pre mňa platí, čím divnejšie/creepy, tým lepšie, ale to ste si u mňa už určite zvykli :D Každopádne treba tieto prehliadky brať ako chodiace umelecké diela a nie frflať, že by ste tak do obchodu alebo na rodinnú oslavu nešli. Pretože simple said,  ajtak nepôjdete. 
Ja osobne by som si hneď niekoľko kúskov uchmatla a táto výrazná kolekcia sa dá veľmi rafinovane skombinovať s minimalistickými kúskami zo šatníka. 
Za mňa teda veľký palec hore! Malo to naozaj vysokú úroveň.
Čo poviete? Páči sa vám kolekcia alebo aký máte na ňu názor? :)

I arrived to the Prague fashion week late on the second day because of school. But my first fashion show by designer Monika Drápalová just blew me away. It was honestly so amazing from the clothes to the visual. The makeup was directed by Netta Szekely with Mac cosmetics team and it was so ON point! Honestly I enjoy this types of fashion show so much. It´s art and you just can´t say that you won ´t wear these outfits to the supermarket or go visit your family. Because you simply won´t, so just enjoy the amazing visual. On the other side, this peaces can be combined with minimalistic ones and create a perfect fresh look. 
For me, all i can say is, that it was really good! :)


Photography: Mischel double W (me)
Fashion designer: Monika Drápalová
event: Mercedes Benz Prague Fashion Week 2016


















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára