nedeľa 27. marca 2016

CHATTY- backstage at mbpfw2016


Hneď na prvé fotenie backstagu sa klasicky v mojom prípade mešká a nemôžem nespomenúť, že som omylom odbočila inde a pozeralo na mňa asi zo 20 hráčov squashu :D No ale nakoniec
všetko dopadlo a dokonca som aj s výslednými fotkami spokojná, čo poviete? Značka CHATTY mala fakt úžasne kúsky odprezentované v novej kolekcii, kde základom bola čierna farba a denim, do ktorých pridali niečo na ´oživenie´v podobe žiarivých farieb ako žltá či červená. Osobne moc napríklad žltú farbu nemusím, ale keď som zbadala ten mega veľký žltý kabát, povedala som si, že vôbec by mi nevadilo mať ho na sebe! Štýlovo som si kolekciu zamilovala a viem si ju predstaviť nosiť na rôzne príležitosti. Páči sa im aj fakt, že v módnom svete sa už akoby prelínajú jarné/letné so zimnými/jesennými kolekciami a vy si v jednej nájdete kúsky vhodné a každé ročné obdobie. Prečo? Lebo fast fashion sucks....

Photography: Mischel double W(me)
Czech fashion designer: CHATTY
Event: MBPFW2016 
















all photos are mine, please do not copy, edit and post without my permission

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára