nedeľa 31. januára 2016

Two in Black&White


Dnešný post je sám o sebe spešl tým, že nie je len o mne. 
Ivet vám asi ani nemusím predstavovať, pretože patrí k slovenským
naj fashion blogerkám. 
Aktívne spamuje všetky jej sociálne siete so svojimi fresh lookmi a outfitovými inspirejšn. 
Ak si radi prečítate niečo o zdravom stravovaní a vegánskych vychytávkach, je Ivet tou pravou osobou, ktorú sa oplatí sledovať. 
Mnohokrát sme spolu už spolupracovali aj na foteniach, kde Ivet robila styling a ja som líčila. A tu prichádza na scénu Alex, ako šikovníčka fotografka, ktorej vďačíme za tieto fotky a mnoho ďaľšich editoriálových, ktoré ste už určite postrehli na mojom blogu. :) Keď Ivet navrhla spoločné fotenie, bola som nadšená. Je to predsalen príjemne osvieženie a hlavne fakt že nekúšem a som spoločenská! (aj keď na fotkách poväčšinou vyzerám drsne :D) Do not judge me! 

My outfit: Nicce London top - Slowatch
shoes - H&M
shorts- secondhand
coat- ebay
backpack: CCC



2 komentáre: