pondelok 11. januára 2016

Starostlivosť o pleť v zime - Myslbek shopping centre Prague


Ešte minulý rok som bola v Prahe, kde sme natáčali pre obchodné centrum Myslbek dve videa. Jedno sa sústredilo na starostlivosť o pleť a o to sa dnes s vami podelím. Prvý-krát som stála pred kamerou v štýle, že sa mi ústa nezavreli :D Musím pochváliť celý team, lebo namiesto stresu a nervozity to bola naozaj veľká zábava. Ja som ešte k tomu mala
skvelý ´anglický´ nosový prízvuk kvôli nádche hah. Ale všetko dopadlo super a video je hotové. Pozrieť si ho môžete TU

Pripravila som si pre vás aj tipy, ktoré už možno aj poznáte, ale veď opakovanie je matka múdrosti :) Vo videu nájdete všetko čo som tu aj spomenula, a ešte viac.

1. Piť veľa vody! Povinne pretože potom je pokožka suchá a dehydrovaná.
2.V zime sa treba o pleť starať, krémy sú hútnejšie a mastnejšie od tých ľahkých čo používame v lete. Ale záleží aj od typu vašej pokožky.
3.Krém si dajte aspoň polhodinu predtým ako pôjdete von aby sa stihol ´vpiť´.
4.Ak máte nedostatky (akné) sledujte aj, čo jete. Veľa ľudí to podceňuje a akné ošetruje len zvonku, pritom vždy to súvisí s tým, že je vnútorne s telom niečo v neporiadku. Ja mám napríklad neznášanlivosť na mlieko a lepok. Keď zjem niečo čo nemôžem, vyhádžem sa na tvári a tele (lícne kosti, brada, sánka atď). Ak vaše telo nič nezatažuje nemá dôvod dávať vám to najavo. 
5.Kokosový olej na všetko! Tento zázrak je účinný naozaj na všetky problémy s pleťou. Osobne si ho aplikujem na tvár a telo na noc a cez deň používam normálne krémy, pretože predsalen je to olej a mastí :) 
6. Samozrejme správne odlíčenie je povinnosť ráno aj večer. 
7.Spánok. Tento bod sa sama snažím dodržať a ešte mi to žiaľ nejde, som totiž nočný tvor, ktorý celé doobedia prespí(ak nie je práca/škola)










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára