nedeľa 17. januára 2016

Fashion heroes


Jedno z našich mrte mrazivých fotení. 
Modelky statočne pózovali aj v dosť chladnom prostredí a ja mám predtým veľký rešpekt. 
Mne bolo osobne zima aj v teplom kabáte a prsty na nohách mi odmŕzali heh. Ale bola sranda, bolo to kreatívne a výsledok
žije! Existujú dve verzie fotografov s ktorými rada spolupracujem. Ten čo mi povie: vymysli k tomu vizáž + prekvap ma, a druhý prípad má presnú predstavu čo chce. Ema je jednou z tých, čo majú dokonalo vymyslenú víziu, čo ja veľmi oceňujem, kedže tiež sama fotím.
Vintage šaty nájdete na e-shope značky Nemám čo na seba, ktoré sú naozaj skvelé hlavne tie šaty krátke ach! 

One of our freezing photoshoots. The models were really brave because the place the shoot was taking place was really cold. I myself had many layers and a warm coat but still complained about cold heh. Im not such a hero. Honestly i dont like winter.... But the result is really great! This is also a new vintage collection from slovak local brand Nemám čo na seba. Photographer Ema perfectly told me her vision and so i made exactly what she wanted. 

Clothes : Nemám čo na seba !
Sneakers : Slowatch













*****LOOKBOOK*****



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára