utorok 29. septembra 2015

ODIVI SS16 - MBPFW Fashion show


Kolekciu SS16, ktorú česká značka ODIVI odprezentovala na Pražskom fashion weeku patrila jednoznačne k mojím najobľúbenejším. Jej názov ´´ Heart Issue´´ bola cítiť a doslova sa odrazila aj v potlačenej grafike na niektorých kúskoch odevu. Jemné farebné odtiene v kontraste s čiernou a minimalistické strihy pôsobili zaujímavo a krásne žensky. Taktiež musím podotknúť na
živé kvetinové ´doplnky´, ktoré momenty ešte viac zjemnili a postarali sa tak o zaujímavý detail. Ja by som si určite vedela vybrať nejaké tie fave kúsky :) Vychutnajte si môj fotoreport z prehliadky, ktorý som fotila pre Fashion MAP.

The collection ´´Heart Issue´´ from czech fashion brand ODIVI was simply stunning. I can say that the whole collection was one of my favorite ones on Prague fashion week for SS16. The clothes were minimal with femine feeling and even real flowers were used as a interesting detail. Enjoy my photos from the fashion show :)

photography: Mischel double W ( me) 













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára