pondelok 17. augusta 2015

Oh,pink?!....why not?


Oficiálne prvý post s mojimi ružovými vlasmi ktoré ste už určite zahliadli oveľa skôr na mojom instagrame a Facebooku, kde som najviac činná kvôli času. Ja viem že sa neustále nato vyhováram ale žiaľ je to tak. 
Mám nestíhačky, ale také čo ma bavia a kreatívne napĺňajú. Treba využiť čas na 200% kým nie je škola a sú prázdniny. 
S ružovou farbou na hlave sa mení aj môj pohľad na šatník v ktorom ledva nájdem niečo svetlé! Prvykrát v živote som sa obliekla do all white outfitu a takéto svetlé odtiene začínajú prevládať. Kombinujem také farby čo sa mi k ryšavým vlasom nehodili a chvíľu užívam kým sa vrátim k svojmu pôvodnému výzoru(maybe).
Chystám sa o dva dni do Franczska do Nice tak sa veľmi teším na fotky odtiaľ! 
Zaplavím vás analógovou krásou :)
 See you very soon!

all clothes : Secondhand
shoes: Ebay






5 komentárov:

  1. V nice si davaj pozor na tych nadrzanych talianov a francuzov. konec... tí su ako lepidlo :-)

    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ružová a aj tie svetlé farby ti pristanú. A v Nice je fakt krásne, tak sa teším na fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ružová je pecka a svetlé odtiene sa ti strašne hodia :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úžasný, boží vlasy a dokonalé botky!

    OdpovedaťOdstrániť