streda 1. apríla 2015

PRAHA: MBPFW 2015 + Dyzajn Market

Photo: Adam Katz Sinding for Style.com 

Ešte v marci som si spravila výlet do Prahy, tak konečne začnem postovať k téme :) Bola som aj na skok na fashion weeku a nafotila backstage pre Fashion MAP. Viac fotiek si môžte pozrieť TU
Môžem len povedať, že to bol pre mňa zážitok vidieť ten vyslovene ´chaos´ pre prípravu na prehliadku. Len veľké wau make-up artistom, kaderníkom, stylistom a všetkým čo majú na starosti produkciu a chod takýchto akcií. 
Nato, že som sa tam mihla naozaj len na pár minút bola som až prekvapená koľko streetstyle fotografov bolo na jednom metre štvorcovom. A to ma ešte aj stihli nacvakať. 
Takou perlou bol jeden z najznámejších a to Adam Katz Sinding od ktorého mám skvelé fotečky na style.com (až mi srdco poskočilo <3 ) Sledujte určite jeho instagram TU
Taktiež ma oslovila aj Anna ktorá fotila pre WWD.com (foto nižšie), no radosti kopec.




With slovak fashion designer Maroš Baran on MBPFW 2015. 
Photo: Adam Katz Sinding for style.com





 Me by : Anna Kovačič for WWD.com

Dyzajn Market som zažila tiež prvý-krát a prirovnala by som ho k slovenskému Urban Marketu. 
Bolo skvele, nakúpila som si krásne vecičky a pokecala. 
Ostala by som aj dlhšie ale 2 stupne nad nulou som trošku vymrzla a nakoniec aj zdupkala :D 
Kto sledujete môj instagram tak ste videli fotečky. 
Tento náhrdelník (hneď pod textom) som si objednala v čiernobielej! Anička z Čarbičková.design je šikovná to žena :) 

 Necklace handmade by čarbičková.design




Photography : Mischel double W (me) , other sources are mentioned

3 komentáre:

  1. toto je take cele krasne, az som si to musela pozriet druhy krat )

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja, od vrchu do spodu a od spodu do vrchu :)
    Ten žltý kabát je svetový :)

    OdpovedaťOdstrániť