pondelok 29. septembra 2014

Autumn flowers


Jeseň patrí medzi moje najobľúbenejšie ročné obdobia (spolu s jarou). 
Žiaľ tento rok ju vítam v posteli a chorá .... Dúfam, že vy ste na tom lepšie lebo mám pocit že celé moje okolie je už K.O . 
Ešte keď som bola zdravá ma Mafin odfotila(zato veľka pusaaa) s týmto krásnym kvetinovým venčekom od Aničky
Mala som ho v lete aj na Grape festivale, ale príde mi skôr taký ´echt´ jesenný :) 
Taktiež som sa zaľúbila do olivovej farby! Je to moja must farba na toto obdobie.
Aká je ta vaša? 

PS: tento top mám od Lucky zo Sewologylab a do zajtra(30.9.2014) ma skvelý výpredaj TU!
Tak kto ešte túžite po niečom od nej šup šup!! ;)

zenit photos by Mafin
Flower headband - Čarbičková
transparent Odysea Top - Sewologylab


7 komentárov:

  1. velmi! <3
    moja must farba je cierna :D ach

    OdpovedaťOdstrániť
  2. transparentné veci - to môžem! ja som si akurát včera od lucky objednala biele džínsy s vysokým pásom, tak sa už teším, keď dorazia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooo tie budu paradne! ja som neodolala ani tej Black swan dlhej sukni. musela byt proste moja hah :)

      Odstrániť
  3. aj ja mozem transparentne :) vencek je top!

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    INSTAGRAM: dominikamr

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzeráš nádherne, tá čelenka je dokonalej farby, tak skvele pripomína jeseň aj keď ju tvoria kvety;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. moja farba je biela, cierna a seda :) do toho nejaka bledoruzova :)

    OdpovedaťOdstrániť