sobota 5. júla 2014

In my neighbourhood


Ak by vás to niekoho zaujímalo, tak toto je ulica na ktorej bývam. Ten obrastený dom brečtanom majú naši susedia, a plot zase tí čo bývajú oproti :) Je to dedinka v ktorej žijem od narodenia a hlavné je, že je tu kľud od veľkomesta. Však Bratislavu ma cca 20 minút busom takže sa nesťažujem. 
Trošku nezvyk na mne asi bez ofiny a ešte so šiltom, ale ja som sa doňho zaľúbila. Tento rok idem konečne aj k moru tak môžete potom rátať aj s dovolenkovými fotkami ^^ 
Šilt si beriem samozrejme zo sebou!

Ps: kedže ste si obľúbili aj moju sestru Maťu, tak budúci outfit post venujem jej ;)





cap, fluffy cardigan, bag - H&M
shoes, skirt - aliexpress
earrings - Gate
blouse - present

11 komentárov:

  1. strašne skvelé prostredie, tiež chcem bývať na takej estetickej ulici. :D skvelá sukňa a more ti závidím, snád sa aj ja konečne dostanem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jemine make-up aj oblecko ti hrozne svedci! uplne girlsonfilm.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super aj bez ofiny! prijemna zmena

    www.donnaiveh.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bez ofiny vyzeráš rovnako super ako s ňou :)


    http://onlyonespring.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. oh tu som úplne že do teba! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. waw...a krásnu farbu vlasov máš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I just found your blog and I'd like to say, that is amazing! You have awesome design, beautiful photos and interesting posts!

    Would you like to follow each other with GFC? Let me now in my blog)

    Blue and Birds (click)

    Mary Rigby

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jeeeej<3
    a zavidim ti more, snad sa aj mne tento rok podari

    OdpovedaťOdstrániť