pondelok 9. júna 2014

Blooming season


Tento Urban market som si užívala naozaj naplno. Za ten uplynulý rok som spoznala veľa skvelých ľudí a tak to pre mňa bolo teraz skôr príjemné stretnutie s nimi :) Pre Fashion map som nafotila aj streetstyle zo Zuzkou, môžete si ho prezrieť TU. Nesmiem zabudnúť spomenúť výborne limonády od Poctivo.
 Osobne odporúčam levanduľovo-čučoriedkovú, tá mi veľmi chutila.
Behala som tam kade tade a fotila čo sa dalo, takže ešte bude určite nejeden post venovaný práve tejto udalosti!

PS: Rozkvitnutý kožák mám od Aničky pre ktorú momentálne fotím jej výtvory, tiež všetko na zenit preto určite mrknite jej stránku TU. Na blogu budem onedlho venovať pár postov práve jej.


analog photography - Mischel double W (me)
flower coat - Čarbičková 
photos of me - by Zuzka










4 komentáre: