utorok 25. februára 2014

Perfect catch


Ja si ani nepamätám kedy naposledy som zverejňovala nejaké fotky bez mojej ofiny :D Každopádne mám dni kedy mi lezie na nervy a inokedy by som ju chcela mať dlhú aj po bradu len aby ma nikto nevidel (melancholické dni). 
Bundička je môj úlovok zo sekáču a som z nej nadšená, vyšla ma 0,99 centov tak neber to, no ne? Normálne nemám rada takéto bundy, som vyslovene kabátový typ, ale táto ma nejak očarila a ja som ju už nepustila hehe. 
Ďalšiu vec ktorú som zistila je, že mi v poslednej dobe vyhovuje zatiahnuté počasie a keď nesvieti slnko. Asi sa presťahujem do Anglicka :D Dúfam že tento stav ma čoskoro prejde....

PS: Káro budete vídať často odteraz, strašne som mu podľahla a mám toho v skrini viac než som si myslela :D sorry not sorry

I dont even remeber whe was the last time i updated photos of me without my typiscal bangs. Im not always in mood for it :D 
This coat is my love at first sight, i spotted it at a secondhand shop and had to have it. The price was 0,99euro so it had to be mine! I usually dont wear this types of coats but i really liked this one,  especially the color of it. 
PS: i have bought soo much tartan clothes that it scares me a little, that´s why you will see it more often on my blog from now on :D sorry




coat, sweater - Secondhand
pants, fake fur- H&M
creepers - ebay
bag- Sixx

8 komentárov:

  1. tá bunda je super oživením a tiež to mám niekedy tak s ofinou, ale na verejnosť by som už bez nej nevyšla, fakt, mám vysoké čelo a vyzerám desne, takže ofina všetkými desiatimi :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mam zas dilemu ze ked sa rozhodnem ze ju necham narast tak po par dnoch si ju ostriham opat :D proste som v never-ending kruhu...

      Odstrániť
  2. ja jsem si ostrihala ofinu loni a byla to největší chyba myho zivota :D
    bunda <3 ! závidím

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V Anglii by sis asi moc nepomohla, tady je taky moc pěkně tedka.:D:)
    Jinak ofina, to znám..někdy se mi líbí, někdy ji chci ostříhat, někdy nechat narůst, někdy dát prostě pryč z čela.:D A hrozně moc ti to sluší s i bez ní.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a sakra :D ja ze aspon tam budem pod mrakom, no neva, snad ma prejde ta nalada

      Odstrániť
  4. tobě prostě tolik slušej klobouky! krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja mám presnie podobné pocity.. raz ju chcem mať inokedy na ňu nadávam.. najradšej by som sa vrátila k rovnej ofine, ale, mám hlúpy rast vlasov :(

    OdpovedaťOdstrániť