piatok 15. júna 2012

Moment! I have to check my diary....

Teším sa! A jak mooc :) Bola som totiž vyvolať 2 filmy, ktoré som v poslednej dobe vycvakala, tak sa môžte pripraviť na posty so Zenitovými fotkami. A konečne si ma asi aj on obľúbil a spolupracuje :D Všetky moje plány na tento víkend mi však pokazilo druhé Fx a to znamená - 3. posledný pokus! a ja mám toho zas veľa , že neviem de skôr začať... Užite si super víkend aj za mňa  ;)

photos- my Zenit by Mirka



plus jedna bonusovka, moc sa mi páči ako sa s ňou kamarátka Nina pohrala :) a týmto ju pozdravujem do Londýna!! :*

12 komentárov:

  1. nice outfit.like ur style.beautiful pics.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jezis, ten krizek je nadherny moc moc!))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne sa zase najviac páči ta prvá :))) tento outfit ti moooc pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. první 3 fotky jsou absolutně nejlepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. úžasné fotky. :) Opravdu super.
    http://michallka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to das s prehladom ..a vyzerays supersky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. najsuper tu vyzeráš! :) druhá fotka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tobě to tak strašně moc sluší :-o máš skvělé vlasy<3 a všechno ostatní!

    OdpovedaťOdstrániť