piatok 25. mája 2012

It´s getting shorter and shorter

Tadaa! Neviem čím to je, ale asi som človek čo potrebuje neustálu zmenu. Hlavne čo sa týka účesu, pretože ma vie po dlhšej dobe omrzieť alebo dokonca liezť na nervy :D Hlavne farba musela byť súrne nová. Tu sú bleskovo rýchle fotky. Btw u mňa uvidíte vlasy skôr strapatejšie, toto ej ešte vyfúkané od kaderníčky a mne sa s tým nebude chcieť hrať.Tak čo poviete? Môže byť či? :) Včera som zažila asi naj deň po dlhšom čase, kedže sa len učím... Kaderníčka, nákupy po sekáčoch♥ , kamarátku som navštívila v čokoládovni kde robí a také prekvapenie dňa bolo, že asi hodinu potom čo som mala tento nový účes ma chcel a aj nakreslil maliar Jozef. To bolo prekvapenie :D Nájdete ho teraz, keď je pekne na námestí v Ba ako bývajú vianočné trhy, ale inak aj v Auparku. V budúcom poste ukážem výsledok.  Idem sa učiť alebo aspoň tváriť že sa :D Pekný deň!!



26 komentárov:

  1. moc pristane ...aj tá farba ti ide k pleti ...
    dobrá volba

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tebe pristane snad vsetko, skvele!:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tento strih ti svedčí viac než ten predtým :)

    http://flying-in-life.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. páááni, moc Ti to sluší!!!! :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wooow! oveľa oveľa oveľa lepšie ako pôvodné! skvelé vlasy!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super, lepsie ako predtym! A krasna farba.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Paráda. Super !

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. barva je skvělá i střih ti sedí, myslím jsi měla už jdenou takový podobný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. you look really cute in this hair style.
    beautiful!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. asi najlepšie čo si doteraz mala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Naprostá nádhera!! lepší to být ani nemohlo..vypadáš jako osudová žena:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. vypadáš jednoduše skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ten účes ti moc sluší. A hlavně ta barva je krásná =)

    anesagill.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. wow! obrovská změna :) nádherná barva.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. dakujem som moc rada ze schvalujete! :) a farbu mi namiešala naozaj super, moja podmienka bola nech je to teplejsi odtien nech nevyzeram bleda jak stena, co normalne som :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Beautiful photos, you look so pretty <3
    I've followed you ;>

    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  17. kraaasna si s takymi vlaskami! moc chic to je! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. velmi velmi pekné..podobné som mala pred 2 rokmi...a chýba mi to ako na teba pozerám! :D

    OdpovedaťOdstrániť