streda, 25. apríla 2012

When the sun is shining, school is the biggest enemy!

V prvom rade vám ďakujem za krásne komentáre a gratulácie za predošlí post! :* Moc to pre mňa znamená. 

Dnešný deň by sa dal zhrnúť celkom stručne. Môj krásny sen prerušil hnusný budík, ktorý som následne vypla a spala ďalej čo spôsobilo potom fofry a utekanie na bus do školy heh. Nemeškala som! Kde to napísať!(do školy ja vždy, inak som presná jak hodinky :D) Bolesti žalúdka a nepokoje v ňom ma sprevádzajú už pár dni... Nemá ma veru rád odjakživa. Predchvíľou som šla na poštu poslať obraz čo som maľovala na zákazku a idem sa vrhnúť na ďalšie :) Pekný slnečný zvyšok dňa želaaam!

TRANSLATION: I could describe this day really shortly. I overslept for school, practised morning running to catch my bus :D Then went to school, and i made it in time! Then i went to the post to send a painting i painted for a girl that ordered it :) Now im going to paint more so have a really lovely day !

jacket and mint sweater-secondhand(each for 1euro), Necklace and floral pants-H&M, shoes-Mixer, bag-Bershka, two colored belt-C&A, sunglasses-Gate





Troška rozdvojenej osobnosti, tak sa občas cítim. Moje jemné a drsnejšie ja. O tom niekedy samostatný post :D

23 komentárov:

  1. super nohavice :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nohavice sú super, bohužiaľ moje číslo nemajú nikde. a posledná je najviac!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. you look amazing dear :)

    http://behindcatiseyes.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. líbí se mi ty kalhoty, taky jsem na ně v H&M koukala, ale jsou mi moc krátký :( jinak už by dávno byly v mym šatníku.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. trošku ma rušia tie čierne pančusšky, či čo to ta máš, ale inak si super-druper-skvelááá v tých nohaviciach !!! *

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano silonky :) rano bola este dost zima na hole nohy :D

      Odstrániť
  6. posledná fotka je mega!
    a súhlasím s nadpisom :)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak tu sa mi veeeeeelmi pacis !! :)) skutocne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hmmm, zeby som popremyslala nad emailami? :D :D

      Odstrániť
    2. :DD tam nie je o čom premyslat :D

      Odstrániť
  8. tie krátke vlasy ti ale strašne svedčia :) taká si peknejšia

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nohavice, svetrík proste všetko! nádhera

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tie nohavice sú geniálne, ale aj celá super vyzeráš..toto je fakt fakt dobré :))
    http://arainbowswan.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť