štvrtok 8. marca 2012

New in closet

Tak, troška som vás napínala s tým, ktorý límček som si kúpila :D Nakoniec to vyhral biely. Aj keď ten čierny bol krásny naživo, biely predsalen viac využijem. Ako jediný ma oslovil z Marni kolekcie. Nehovorím, že nie je pekná, ale pre mňa málo z môjho štýlu :) Ktoré z vecí čo som ulovila sa vám najviac páčia?

Túto kvetinovú košeľu som mala vyhliadnutú už predtým, ale počkala som, lebo Kamil mi povedal že na Marni bude zľava na ostatný tovar 25%. Tak som neodolala pár veciam. Náhrdelník som hľadala v zlatom prevedení, nenašla som, ale aj strieborný sa mi páčil.

                                                            Áno áno. To je on. Môjho srdca šampión ♥
 + darček k nákupu Marni kolekcie- šatka. Pravdepodobne ju darujem mamine, pretože to nie je moja šálka kávy a jej sa páči :)

Nad touto kabelkou som krúžila už tak dlho! Som myslela že ju už asi ani nebudem mať, ale vyplatilo sa odolávať :D

            Toto sako považujem v sekáči za úlovok dňa! Je neuveriteľné, láska na prvý pohľad. Čo vy nato? :)

No a konečne nejaké pastely v mojej temnej skrini. DIY nohavice-mamka mi dala nejaké jej veľmi staré, len som z mrkváčov urobila šortky a tadá. Plus tricko zo sekáču.

                              A táto košeľa vyzerá super v kombinácií s klobúkom. Skvelý vintage kúsok.

29 komentárov:

  1. bože to sako!♥ prezraď v ktorom sekáči si bola?! okamžite! :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. taška - palce hore!
    sako - úplne wow!!! (ešte povedz, že za 2,50)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sako bolo v exclusive ale za 6.50 , no neber ho :) a na Marni som ta videla ;) ale naozaj respekt vsetkym co tam boli pracovne. ja som mala dost z tych ludii. zajtra nerobis v eurovei v H&M? ak ano pridem ta kuknut, tiez robim :) na Marni som nechcela v tom chaose ta zdrziavat este

      Odstrániť
  3. super oblečenie! a mega kabelka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zavidim ti vsechny ulovky.hlavne to sako !!!!! perfekto !!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to sako je dokonale!! a limecek jsem si tke urvala :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvělé ten límeček se mi strašně líbí, taška a sako!
    super až všechno uvidíme na tobě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krasny je ten golier a paci sa mi aj sako. No prosim prosim, oprav si tam hrubky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uz by to malo byt. mam nastavene ze mi to pociarkne ked pisem prispevok a objavi sa chyba, ale snad to uz je dobre :)

      Odstrániť
  8. pekne si si vybrala a som rada, ze som ta videla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej si ma videla? mala si do mna kopnuut alebo na nohu mi stupit nech som vsimava :)

      Odstrániť
  9. sako je bombastické!! bože, aj ja chcem také

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Miška, to sako ti perfektne sedí!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujeeem :* este mi vybav nech nesnezi a mozem s nim privitat jar :D

      Odstrániť
  11. DOKONALÉ SAKO! wowowo!

    http://theblondetime.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja som mala tiež vyhliadnutý ten límeček, je krásny! A aj ostatné veci, super si nakúpila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujeem! som sa tesila na teba ale dufam ze sa este niekedy uvidiime do buducna :) strasne by som bola rada

      Odstrániť
  13. super si nakúpila!
    límček je super, aj keď ja by som brala čierny asi :)
    a pastely + kabelka = úplne najviac!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. To sako neskutočne závidím!
    Akurát som si z toho textile housu pri tescu odniesla krásny oversized pulover oranžovej farby od Hermes pre HM a levis košeľu neónovo zelenú, tak mám tiež hrejivý pocit pri srdiečku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ako tak pozezerám, z marniho sme si odniesli to isté :D biely golierik a šatka.. kedže ho mám tiež, tak schvalujem super nákup :D a to kvetinové sačko zo sekáču je perfektné...wau.. :)
    http://arainbowswan.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. krásne veci :) aten čierny zub je wow !

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Sako je pekné veľmi :)Ja som v Beyond Retre videla podobné aj so spodkom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) najkrajsie veci naozaj najdem v sekacoch a vtedy ma aj tak zahreje pri srdiecku ze za jak lacno :)

      Odstrániť
  18. Sorry ale tá košela je humáč ! ešte povedz že za 30 évri !

    OdpovedaťOdstrániť