nedeľa 25. marca 2012

Colorful spring

Na teraz sa zmôžem na inšpiráciu, som totiž chorá a akurát celý deň prespím v posteli... Takže budem chvíľku nečinná. Veľmi ma mrzí, že je vonku tak krásne a ja si užívam akurát ležanie, kloktanie a pojedanie liekov... Ale v piatok so ešte stihla ísť kúpiť si do Manga svoju vysnívanú sukňu (nájdete obrázok na mojej fb stránke). V časopise Eva boli kupóny na zľavy, ale nechcelo sa mi behať po obchodoch takže som si odniesla sukňu a sandále. Čo ma tak celkom mrzelo bolo to, že napriek tomu, že obchod Mango sršal krásnymi pastelovými a žiarivými farbami, väčšina slečien a žien, ktoré stáli v rade kupovali neutrálne a skôr tmavé farby ako čierna, šedá, biela, tmavomodrá a iba sem tam som videla červenú. Ide jar a treba sa troška vyfarbiť aj keby iba detailami :) Ja osobne som nevedela kam mám skôr pozrieť. Takže aj tento príspevok je plný rozkvitnutej jari. 




















13 komentárov:

  1. situácia v Mangu - mne to vôbec nevadí, lebo aspon tie pastelové veci ostanú pre nás :D pre tých čo tie farby naozaj ocenia a vynosia.. :) ostatní nech si kludne kupujú čiernu...
    a obrázky perfektné.. tie všetky do ružova, a tie neony.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toľko pekného na jednej kope..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krása.
    prechádza to od nežnosti až k sýtym a divokým tónom. .)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvelé skvelé, máš jedny z naj inšpiratívnych postov :D a ľudia majú radi klasiku a sú konzervatívni, nemôžeme im to zazlievať no :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moni- tiez pravda, ostane pre nas :D
    Bonnit-S - jeej dakujem :)

    som rada ze sa paci vyber :*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jeeej..krasne fotky!! a ty sa hybaj vyzrdavit! nech mozes bahat po vonku a uzivat si jar :))) ( to malo byt akoze skore vyzdravenie :)) )

    OdpovedaťOdstrániť
  8. skore uzdravenie :) aj ja som chora a mrzi ma, ze sa musim potit v posteli, ked vonku svieti slnko :/
    inak velmi dobry post! :)

    OdpovedaťOdstrániť