štvrtok 12. januára 2012

Show me the wild animal inside of you

Dnes je naozaj krásne počasie, radosť ísť aj do školy odovzdať seminárky. Heh.Keby mi neštrajkoval žalúdok v poslednej dobe, bolo by aj lepšie :) Prvý-krát som vyvetrala moju novú leopardiu huňu. Je super teplučká, tak mi stačil úplne tenký sveter dnes. Dúfam, že bude ešte tento rok zima aby som ju mohla využiť.. A je to aj môj vôbec jediný kabát ktorý má kapucňu. Zajtra ma čaká skúška z Dejín umenia a dúfam že bude vše v poriadku. Zatiaľ mám jedno A, jednu známku viem z 12-tich :D Super stav zatím. Tak a ja idem objímať milovanú nemeckú morfológiu, majte sa!! 
btw túto tašku mám už aj asi cca 5-6 rokov a je nepochybne kúsok, ktorý moju skriňu neopustí :D Nemá ani škrabnutie, ani roztiahnuté/ pretrhnuté ušká od nosnej váhy niekedy aj 6 kilov :D proste môj miláčik

PS: nejde mi pridávať žiadne príspevky na mojej facebookovej stránke a mojím sledovateľom sa neukazujú aktualizácie....Pokusím sa vyriešiť ten problém čo najskôr...

                              Leopard coat-Zara, shoes and glasses-Gate, bag-Pullandbear, dress-H&M





                                                            Moja láska Kobinka ma takto každý deň víta :)

                                                     + moji malí yorkshiri nezbedníci : naľavo- Mušu a napravo- Viviene

12 komentárov:

  1. taky chci doma takové psy , mě vítá jenom králík pohledem a dáš mi najíst ? :D
    ten kožíšek je skvělý , sedí ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mali krpčekovia, zlaté. môj havinko celú zimu spí, niečo ako medveď (len medveď by mal z neho predjedlo).
    okuliare sú megácke!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak tohle ti strašně sluší!!!! :-) Ty pejsci :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. strašně ti to sluší! krásné fotky, úplně cítím to počasí :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ešte som v gate stála a že kúpim si tie okuliare alebo nie :) a nakoniec nie.....ale tebe sa fakt hodia :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak pro ty brýle si musím zaběhnout..jsou žoviální.)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Such a cool look! The leopard coat is so amazing, I've been searching for one myself but I kind of gave up haha
    Loving those glasses too...perfect accessory for this look I think :)

    www.themoptop.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ta na tu zkoušku ti držím palečky :) kabátek je skvělý a stejně tak kabelka, ta se mi také moc líbí :) je vidět, že je kvalitní, když drží takových let i pod těžkým náporem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásnu ofinu tu máš, a super kabátik ;)

    OdpovedaťOdstrániť