utorok, 17. januára 2012

My blogs first happy birthday giveaway! Join, its international!

Vo februári bude oslavovať môj blog prvé narodeniny!!! Už to bude rok čo som tu medzi vami ako blogerka a som veľmi rada, že som si tu našla priateľov a užasných následníkov a čitateľov. Momentálne mám toho až príliš do školy-skúšky... a nestíham s blogom minimálne do začiatku februára. Nechcem to tu dovtedy ale úplne zanedbať, tak ma napadlo, že usporiadam giveaway keď sa už teda tie narodeniny blogu blížia :)

Čo môžete vyhrať: Veľmi ma teší, že sa vám moje kresby a ilustrácie páčia a preto som sa rozhodla aj tento-krát, že víťaz vyhraje odo mňa ilustráciu :)

Podmienky: 1. Následovať ma tu na blogspote alebo Bloglovine :)
                     2. Po novom mám aj facebookuvú fan-page , dajte lajk TU.
                     3. Nezabudnite nechať na seba kontakt: e-mail
 a veľmi by ste ma potešili keby ste sa o tejto giveaway zmienili-to je ale nepovinne ;) :*

Vyhodnotím giveaway nejak začiatkom februára kedy už budem mať dúfam KONEČNE po skúškach a budem sa opäť naplno venovať blogovaniu :)

TRANSLATION: In februar is the first birthday for my blog and i decided for its celebrating to have a giveaway. Its international so everyone can particiate. Im really happy that i have found friends, many dear followers and readers in this year. Im now really busy with school and my exams so thats why i dont really have tome for blog :( But when this exam-time in school is over im back. So for now you can join my original giveaway :)
What can you win: Im happy that you guys like my illustrations so this is why i decide to have a giveaway where you can win a illustration from :)

Conditions for joining:
1. Be my follower here on blogspot or on Bloglovin 
                 2. New is my fan-page on facebook so you can like it HERE :)
3. Leave your e-mail adress so i can contact you 
and it would make me really happy if you mentioned about this giveaway to more people-but this is optionally :) :*

I will announce the winners in begin of februar when my exams ends :) So until then you have plenty time to join 

výhercovia minulých giveaway :) / winners of my previous giveaways

75 komentárov:

  1. luxusná giveaway :)
    didala2@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To by bola najkrajší darček, ktorú by som dostala ak by som vyhrala giweaway. Tvoje diela sú perfektne, vždy ich s úžasom a žiarlivosťou sledujem :) Máš obrovský talent! A nie len tvoje diela, ale celý blog sa mi strašne páči - šťastie pre mňa, že som si ťa našla spomedzi tých všetkých blogerov. Držím ti prsty, aby si aj po ďalšie roky takto oslavovala svoj blog a aby si mala každým dňom -sať nových followerov.
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tvoje cena je stejně ze všech giveaway nejlepší ;)! jen já mám v tomto bohužel vždycky smůlu :(.. no, za zkoušku nic nedám :D
    hanka.nav@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zapojila som sa aj do prvej giveaway a straaašne by som chcela vyhrať :D už len preto že som strašne zvedavá na svoju kreslenú podobu :D
    inak všetko najlepšie k prvému výročiu :)

    pattynkakrajcovicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak želám blogu všetko dobré a ešte lepšie.
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jéé :) to je skvelé!

    katarina.stanik@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ty tvý kresby jsou krásný :) ta Pauliny je dokonalá!

    suzzzannne@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. aach ja chcem tak strašne kresbu od teba !! Veľmi veľmi. Všetko splním, dokonca sa aj zmienim. :)

    redpoppystories@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. úžasné kresby! ako fakt.
    :D

    domi.cupkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krasne malujes:)
    sonakucero@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. oooooo kez by se to ted podarilo!
    mahoganycat@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nejlepší a nejoriginálnější giveaway!
    truongova.huong@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. nadherne malujes:))
    lucinqa11@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. prosím, prosím! nejkrásnější výhra :)
    luckasumova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Skvělý!:)
    kopalova.marketa@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. martinasvobodova92@gmail.com
    kéž by!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Všetko najlepšie!! Aj môjmu blogu sa blížia narodeniny..ach jaj ako nám rýchlo starnú :D
    Tak chcem vyhrať! O:-)

    cajova@hotmail.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. tak to chcem! chcem chcem chcem! ty proste nádherne kreslí! :)
    19natt07@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. nejvíc nejlepší giveaway v historii blogspotu :)
    annabrtnikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ani nevíš jak bych skákala radostí kdybych vyhrála!
    itsillegaltokillyou@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. ahjee odkedy som zhliadla vé aj ja chcem také!
    supertruper to je giveaway!
    barb.babo@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. sleduji pres bloglovin, na fb mas taky lajknuto :)
    marfyova@gmail.com

    a ty ilustrace jsou naprosta pecka:)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. werrrka@gmail.com

    to by bolo super, aby to vyslo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. No paráda, budu si držet palce:)
    veronika.stockova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. najviac najkrajšie! ja, ja, ja by som to chcela byť :)
    katarinka.melicherova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. som veľmi fanúšik tvojich kresieb, takže :)
    tuszka117@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. pia.valkovicova@gmail.com
    a namalovala by si mi aj nieco ine, nielen moju podobizen? :P

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Krásně maluješ :))
    sliska.eichova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Nádherné kresby...opravdu smekám

    klara.chvojkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  30. chcem chcem chcem!
    t.stankovianska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. už chcem konečne vyhrať sakraaaa!!!!

    FolyD.Sante3@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Minulá giveaway mi bohužel unikla, tak zkusím teď :))
    zaba.m@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Dobrá forma prezentácie :) sa mi to páči, originálne.
    A keďže mám radšej abstrakciu, záhlavie(či ako sa to volá:D) máš krásne :))
    dgrechova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. :(
    ja by som ta strasne moc chcela vyhrat! :((





    monika.laurincova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. jééj !! ďalšia :) super ! dúfam, že sa konečne aj mne pošťastí !
    mariamiapieronova@centru.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Krasne ilustracie, snad sa postasti a ked hej, hned pojde na stenu :)


    lucka.malovcova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  37. splněno
    jsi skvělá, kéž bych tak vyhrála, tvůj obraz bych si pověsila na stěnu :)
    beresovakarolina@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. viem,ze teraz motyka vystreli!!

    fresshion@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  39. blahoželám k narodeninkám blogu :)

    zuzka.gacikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. happy happy...jeee cele je to sikovne a najviac véčko!
    domka365@gmail.com
    xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  41. všecko splněno, tvoje kresby nemají chybu! :)
    mojarilla@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  42. jeee, prosim, prosim, at uz to konecne vyjde! :-))
    talesfrommywardrobe@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. si úchvatná v kreslení! :)
    sange578@gmail.com

    /keby si mala záujem, aj u mňa je jedna giveaway :)/

    OdpovedaťOdstrániť
  44. tak doufám, že tvůj blog bude oslavovat ještě několik let!:)
    jansovaedita@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  45. oo to je super, apson skúim :D
    smiley.moni@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. si najlepšia! :)
    kubanova.michaela@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  47. chcem chcem kresbu :)

    ... evegalova@gmail.com ...

    OdpovedaťOdstrániť
  48. ty tvoje kresby jsou tak nádherný, taky bych jednu ráda :)
    pavlina.jagrova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  49. oroseira@me.com :-)

    Your illustrations are absolutely exquisite. I'd be a fool not to enter!

    -s.

    OdpovedaťOdstrániť
  50. tak toto by bolo úplne super. neskutočne krásne kresby totiž máš! :) sledujem ťa cez bloglovin. :))
    ev.lokajova@gmail. com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Great giveaway! :)
    My GFC and facebook name is Marija Basta.
    My e-mail: marijabasta@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  52. juuj, chcem chcem :))
    domculienka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. nádherné..no neviem či práve moja tvár je hodná tvojho talentu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  54. kto by nechcel svoju tvár v niečom tak peknom, všakže... :) Normálne sa do giveaway-ov takmer nezapájam, no tu proste musím. Darovaď umenie, to sa neodmieta
    lucy.sivcak@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  55. No takovýhle dokonalý výtvor vlastnit, to by byl splněný sen :).
    babedev@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Nádherně kreslíš:-)
    martina.sepka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Super nápad!
    ellis.batova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  58. uz prva paulina bola nakreslena krajsie ako v skutocnosti je to krasne ktory narcis po niecom takom netuzil:)
    veronika.durbakova1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Wuááá supr kreslíš.

    ivana.s.rocknroll@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  60. juuu! jasne ,ze aj moje ego tuzi po tak krasnej kresbe! mas velky talent a krasny give away..myslim,ze taky sa nikdy neokuka :))
    tak pekny den a dufam,ze raz sa usmeje stastie aj na Silvuuuu :)
    silvia.kozonova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  61. kammrfp@gmail.com
    chcem chcem chcem chcem chcem chcem chcem chcem !!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  62. wohohoooo! parádní!
    http://theblondetime.blogspot.com/

    zanetakratochvilova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Umíš tak nádherně malovat!
    slecnafotografka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Jaj! jedno z naj giveveeeej!
    milkova.simona@gmail.com
    btw.vela stastia na skuskach

    PS:odteraz nic nerobim...drzim si palce :-P

    OdpovedaťOdstrániť
  65. Tak tahle giveaway je naprosto skvělá a hlavně originální:) Bylo by skvělé ji vyhrát. :))

    pety.bastlova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  66. wow krásne kreslíš, to je naozaj talent aký nemá len tak hocikto :)
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  67. masha.sedgwick@googlemail.com

    sounds quite cool!!!

    OdpovedaťOdstrániť