streda, 21. septembra 2011

This week is really funny...

Tento týždeň si v škole vytváram rozvrh a zapisujem sa na prednášky. Je v tom pekný chaos a dosť sa na tom zabávam a zároveň nervy mám :D Ďakujem fotografovi zato, že som nemusela konečne použiť statív, nemám to moc rada. A ďakujem krásne vám, mojim čitateľom za milé komenty, vždy ma potešia :) Ako vďaka bude onedlho giveaway ;)

TRANSLATION: This week is funny because of school. Im making my schedule and its such a chaos in it that im smiling, and im nervous at the same time :D  I want to thank the photografer, so i musnt use the tripod this time. And i want to thank you too, my lovely readers, and for your comments, they make me so happy :) As a thanks i will make a giveaway soon ;)






pants, blouse and scarf- secondhand, shoes-Gate, bag-Pull and bear, necklace and wings ring-Gate, ring-H&M, hat-sisters

12 komentárov:

  1. tohle ti sluší , hlavně ta košile je skvělá!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moc ti to pristane!!tie fotky sú urobené krásne a tie tvoje čižmy!!parádne:P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc ti to sluší. Krásná halenka!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dobré nohavice nechce sa mi veriť že sú zo sekáča ...teda ak som dobre prečítala

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I love this post! It's charming, witting and oh-so fabulous!

    I attended New York Fashion Week and would love for you to read my coverage!

    goodbadnfab.blogspot.com
    an Asian fashion lawyer living and playing in LA, giving you the insider's scoop on life in the fab lane!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ach Miško, úžasný outfit! vím, proč miluju pozdim :)

    OdpovedaťOdstrániť