streda 3. augusta 2011

My ´new´ haircut

Hellou všetci :) Včera bol veľký deň pre moje háro a to v tom zmysle, že konečne som mu dopriala dajme tomu wellness :D Mala som strašný absťák, že si dám znovu krátke, ale kaderníčka ma presvedčila že keby mala vlasy jak ja nerobila by to :D Takže nakoniec iba strihanie ofiny a prestihanie končekov. Btw na fotke mám vlasy vyžehlené a čerstvo odfotené po návšteve kaderníčky. Pýtali ste sa ma minule aj aké prípravky používam na vlasy. Poviem to na rovinu, nejak extra sa o ne nestarám poslednú dobu používam Nivea- For long hair, ale kaderníčka mi odporučila Loreal Professional. Pre mňa čo si vlasy nefarbí a mám svoju farbu je vhodný čokoládový Loreal, má to takú červeno-hnedú farbu ta tuba. Maximálne si kupujem ešte na objem, ale vyskúšam teraz tento od Lorealu, dostala som vzorky, tak vám potom napíšem nejakú tú recenziu :) Noo a ešte mi spomínala nejaký šampón od Vichy, tak musim mrknúť aj nato. Každopádne mi poradila kaderníčka: šampón, potom masku/kondicionér a sem tam nejaké to sérum alebo výživu na končeky vlasov a určite si kúpim olejček  s ktorým sa prejdem s rukami pomedzi vlasy aby neelektrizovali :)

TRANSLATE: Hi everyone :) Yesterday was a big day for my hair, i finally visited my coiffeuse(hope i wrote it right). I first wanted to cut them really short but then when she saw my hair and my naturall color of it she didnt wanted to cut it :D So i have only bangs a litlle shorter and 2cm from my lenght. On this photo im fresh from the visit from coiffeuse and she ironed my hair. A time ago you asked me what im using for products for my hair. The truth is that i really didnt care for them thta much, just a shampoo for normal hair, not colored because i have my own hair color, by now i used Nivea- For long hair. But i got a sampe from Loreal Professional. Its in a red-brown tube for normal hair without any colorization. So im gona try it out and tell you then how it is :)

10 komentárov:

  1. Jeej krásna si :) Mne sa viac páčia dlhé vlasy, ale tebe pristali aj krátke :) Ja môžem odporučiť sprej na vlasy bc bonacure hairtherapy amino cell rebuild od Schwarzkopf Professional je to niečo medzi kondicionérom a sérom. Stojí až okolo 20€ ale vydrží dlho a je NAOZAj účinný proti štiepaniu vlasov, dodáva im výživu, hydratáciu a lesk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pěkné je máš takové lesklé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. páni Mischel, ty vyžehlené vlasy ti tak moc sluší :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne, rovné a lesklé, pristanú ti veľmi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty máš tak nádherný vlasy!! A jsi kočka! :)

    OdpovedaťOdstrániť