streda 17. augusta 2011

Giveaway winners! Surprise, there are two!!

Ahojte :) Som vám veľmi vďačná koľko sa vás zapojilo do giveaway, naozaj ste ma potešili! A preto jak veľmi si to cením a ako veľa to pre mňa znamená, rozhodla som sa, že vyhrajú dvaja ilustráciu odo mňa :) Budem sa snažiť ich čo najskôr vytvoriť a gratulujem Pauline a Charlotte, idem vám hneď písať maila ;) Ďakujem aj vám ostatným, že ste sa zapojili a prajem veľa šťastia nabudúce :*

TRANSLATION: Hellou dears :) Im so happy that so many of you joined my giveaway! And thats why there is not one winner but two! It really means a lot to me to have you my followers thats why this little surprise :) Congratulation to winners Pauline and Charlotte, im going right now to write you an email ;) Thanks all of you for joining and good luck next time :*



9 komentárov: