nedeľa 3. júla 2011

The vernissage on Bratislava castle

Ahojte :) Dnes som sa bola pozrieť na vernisáži na ktorú ma s kamarátkou pozval náš profesor z vysokej školy na ktorú chodím. Univerzita Komenského a študujem nemecký jazyk a výtvarným umením, kto by ešte nevedel ;) Podelím sa s vami s pár dielami, ktoré sa nachádzali na vernisáži a zaujali ma :) V budúcnosti ak sa podarí mala by som aj ja výstavu spolu s kamarátkou, ale dovtedy budem musieť ešte veľa diel spraviť :D Takže na dnes takýto post s umeleckým nádychom. Dokonca nás nakrútila Markíza do Smotánky. Heh tu reláciu nejak moc nemusím, ale tak uvidím, možno ma predsalen vystrihnú a nebudem tam :D Zajtra vám ukážem môj look ;) Tak užívajte umenia 
TRANSLATION: Hi! I went today with my friend to a vernissage on Bratislava castle. I was invited by my university teacher :) For those who dont know, i study german language with visual arts. Here are some paintings :) I will show you in the next post my look from today :) Hope you liek this and enjoy 

















4 komentáre: