streda 15. júna 2011

VIP invitation and my new babys

Ahojteee :) Ja som dnes taka šťastná, síce som dlho celý deň pracovala, ale aj tak. Došla mi VIP pozvánka na zajtra na tento EVENT.  Idem tam s kamarátkou zajtra a beriem aj fotak tak snáď bude par obrázkov podarených odtiaľ :) a tuto na obrazku moje nové detičky :) Také su jemnulinkee. Objednala som si ich cez môj kurz a je to značka Zoeva, rozmýšľam aj nad tienami odtiaľ :) Majte sa kraasne a zajtra postnem nejaké fotky a zážitky snáď :) Inak uvidím sa tam s niekym z vás?
TRANSLATION: Hi dears! Im so happy today, i just got an VIP invitation on a fashion event im going tomorrow. Be prepared for photos, i hope i get some great. And here are my new babys, they are from Zoeva and are so smooth :) So i wish you good night everyone :)

2 komentáre:

  1. Woow, ta sada štětců je dokonalá! Taky chci. :D

    (probíhá u mě giveaway)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Výbavička musí byť, paráda ;-) Teším sa na fotky!!

    OdpovedaťOdstrániť