štvrtok 30. júna 2011

New in from GATE

Ahojte. Dnes bol deň úplne ale úplne nanič... Totálne lialo a moje látkove oxfordky boli  v takom stave že sa s nich žmýkať voda dala, snáď neprechladnem... Bola som s kamarátkou na sushi. Aspoň nejaké pozitívum :) Zaskočili sme aj do Gate na obchodnej kde som nemohla odolať týmto vecičkám! Viem, som straka a to keď si predstavím, že pred takým rokom som nenosila ani prstene a ani náhrdelníky.. Teraz by som to ťažko zvládala :D Môžete očakávať v ďalšom príspevku sushi fotky a moj look ;)
TRANSLATE: Hellou. This day was really terrible.. It rained totaly the whole day and my shoes and feets were wet... hope i dont get sick.. But i went with my friend to eat sushi so at least something positive for this day :) We were at Gate shop and i got this stuff :D I know im like a prowler, amd comparing to a year ago i havent any rings and necklaces. Now i couldt be without them :D In the next post i will show some sushi photos and my look ;)



                                                                               prstienky
                                                                                  s jaštericou

                     Tieto výrobky majú v DM trvalo zľacnené tak vyskúšam :) Snád budú dobré.

9 komentárov:

  1. Tiež som sa včera zastavila v gate..a tiež išli korunky na doplnky...ach my .. :-D No ale.. tu jastericku som tam nevidela..skoda skoda, isla by so mnou ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. joj ten fotacik,
    ach enboj ekd budes mat prechladnut aj bez toho. Ja som totalne chora, sandalky som este nemala ani, chodim poriadne oblecena a pozri kde som :) Davam si na seba extra pozor a...!
    dufam , že budeš oka teda!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten první prstýnek je krásný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten fotáčik je veľmi pekný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. woow, amazing things , amazing blog & amazing You ! Following???
    im follow You right now !!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten kolibřík je ťuťu :) kurňa, kdy už bude ten Gate v Brně! hergot!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. asi si taky budu muset skočit do gate :) oni mají skvělé doplňky! ten kolibřík je nádherný :)

    OdpovedaťOdstrániť