pondelok 4. apríla 2011

Not planned shopping + DIY shoes

Pôvodne som mala v pláne kúpiť úplne iné veci.. ale nemohla som bez týchto odísť :D čo narobím, moja peňaženka je zase raz užšia. Ale dopriala som si,keď už zase raz zostarnem o jeden rok 13.apríla. (o tom neskôr :) ) Konečne som si kúpila okuliare, v ktorých nevyzerám ako marťan alebo osa, teda snáď :D a Bez tej kabelky som z obchodu neodišla, úplne mi učarovala.
TRANSLATION: I didnt planned on buying this stuff, but when i saw this gorgeous bag and dress i couldnt leave it in the store :D And finally i have sunglasses in which a dont look like a wasp or an alien, at least i hope so :D
                         The dress-Bershka 9,99eur, Bag-Peacocks 20eur, Sunglasses- C&A 7eur


DIY SHOES
tento DIY som už mala strašne dlho v pláne a dnes som kúpila pripínačky tak som sa k tomu konečne dokopala :) plánovala som celý podpätok vybiť, ale nejak to nejde tam hore, je to pritvrdé, tak aspoň takto dole lemovanie to bude mať :)
TRANSLATE: I wanted to do this a long time ago, and finally the day came :D I wanted to make the whole heel but its too hard :) at least the shoes arent so boring for me :D


16 komentárov:

  1. great idea!!! ... loke that A LOT!

    lg http://thetivafever.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super nápad, mi se tyhle "slaměné" platformy šíleně nelíbí ale všude je maj za pár kaček:D Tak na to dyštak vemu kladivo:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jinak kabelka úžasná:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to je skvělý nápad :)
    Jsi šikovná! Budu to muset v brzké době vyzkoušet

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lovely idea!!!Thanks for sharing!
    http://chiccastyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dakujem vám, som rada že sa vám páči :) a tie boty ma strašne nudili ale bolo mi luto sa ich zbavit tak aspon toto :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. These are fab,

    Helen, X
    http://areyoudressingupordressingdown.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. supr napad!!!!!!! skvely! asi bych jim ale okovala cely klin...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moly: ono to bolo povodne tak aj myslene :D len su tam nejake tvrde a nejde mi tam napichat tie pripinačky tak som to vzdala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. oh great idea with the shoes!

    http://blogoftheprettythings.blogspot.com/

    xxx

    OdpovedaťOdstrániť