piatok 15. apríla 2011

New DIY red shorts

Dnes som zašla do sekáču a narazila prvy-krát na nohavice ktoré mi sadli ako uliate. tak a tu su po mojej úprave, veľmi jednoduché DIY. nakreslila som si vlnky kriedou a uz len odstrihla a tadaaa :) dlho som zháňala  vhodny strih a farbu, a konečne :D sorry za tie moje lemrave nohy, už som fit takže zajtra nákup tenisiek a bude sa behať :D majte sa krasne ;)
TRANSLATE: This is the first time that pants from secondhand fit me, and this is the result of my remake of them. A really simple DIY :) and sorry for my terrible legs, now that im fit im gona buy tomorrow running sneakers and sport is waiting for me :D




                                     blazer-Tally weijl, top-GATE, shoes- mixer, shorts-DIY

30 komentárov:

  1. They are great and i love your hair!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oooh your legs are not so bad lol :) And your outfit is lovely :)

    Bises from Paris and thanks so much for following my fashion blog PRINCESSE SISI http://princessesisi.blogspot.com/

    Sisi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. velmi pekne...aj shortky...aj nohy (lemrave??? urcite nie)...aj farby...aj vlasy (super strih!)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. how cuute :)

    thank you for your sweet coment*

    http://behindcatiseyes.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I am in total love with those shorts!! Great DIY, lady.

    I am having a Free People give-away on my blog if you're interested!
    xo
    strawberry freckleface

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásný kraťasy!! seš fakt krásná, ta ofina je super.)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super napad..! ja tiez milujem tak upravovat veci:) moc sa mi to paci, plus ta farba kratasov je bozia!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. juuu tobe to slusi! mas krasne vlasky!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. thanks for your comment on my blog!!!

    maybe you want to follow me?

    lovely greetings from germany http://thetivafever.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. máš super vlasy ! :) aj tie kraťasy sú dobré ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Juu, krásne! :-) csss, Načo za ne dávať zbytočne 60libier...ako som videla u topshopu..Au au..

    OdpovedaťOdstrániť
  12. máš dobrú ofinku :) Páčia sa mi tie gate, ale ja by som si ich možno ešte viac skrátila, to môj názor :) Idem ťa hneď sledovať!

    www.styleinsmalltown.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. How creative your diy pant ;) !!! So in love with it!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. those are the cutest DIY shorts ever, i think i might even try it! great blog :)

    http://jadedsights.blogspot.com/
    xx.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. i know how hart is it to make a short <3 i think your short is so cute :) and lovely color :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Love the colour of them and what you've worn them with.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. love the red shorts!! the scalloped adge uve made looks great :) x

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Takto ich spraviť by ma nikdy nenapadlo a vyzerá to skvelo ! :)

    http://thatsthestyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Pretty shorts!! I like the color :-)

    Follow me

    xoxo Michaela

    OdpovedaťOdstrániť